آموزش چای ماسالا

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چای ماسالا خانگی

راز درست کردن یک فنجان چای ماسالای خوش طعم چیست؟ مطمئنا ادویه های به کار برده در آن است. چای ماسالا ترکیبی از ادویه های معطر هندی است. این ادویه ها با چای سیاه ترکیب می شود و طعمی فوق العاده را به وجود می آورد. میزان استفاده از هر ادویه بسیار مهم است تا ترکیبی ایده ال به وجود آید. روش های زیادی برای درست کردن این نوع چای می باشد و هر روش ادویه های مخصوص به خود را دارد. با ما همراه باشید تا یکی از این روش های طرز تهیه چای ماسالا خانگی را یاد بگیریم.

طرز تهیه چای ماسالا خانگی

هل سبز، دارچین، میخک، فلفل سیاه، زنجبیل، جوز هندی ،رازیانه و همچنین می توانید مقداری دانه زنیان که بسیار پر خاصیت است نیز اضافه کنید. سپس همه ادویه ها را در آسیاب ریخته و به صورت پودر در اورید. سپس یک و نیم الی دو پیمانه آب و پودر ماسالا را به جوش آورید. بعد از به جوش آمدن، چای سیاه را اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه جوش بخورد. سپس شیر را اضافه کنید. مقداری شکر نیز به آن اضافه کرده و بگذارید ۵ دقیقه دیگر روی شعله بماند. سپس این چای را از صافی عبور داده و درون لیوان ریخته و میل بفرمایید. طبع این چای گرم است و برای کسانی که سردی مزاج دارند بسیار مفید است.
چای ماسالا فواید زیادی دارد و برای بدن بسیار مفید است. چای ماسلا ویتاسیب یک ترکیب آماده شده از ادویه های معطر است که به راحتی سرو می شود و فقط کافیست آن را در آب جوش و یا شیر ریخته و میل بفرمایید. ترکیب چای ماسالای ویتاسیب متفاوت است و از چای میوه ای به جای چای سیاه، هل، میخک، دارچین، زنجبیل، رازیانه، بادیان خطایی، گشنیز، شیرخشک به جای شیر، فلفل سیاه وجوز هندی تهیه شده است.

چای ماسالا ویتاسیب، نوشیدنی گرم و خوش‌طعمی است که با خواص متعدد برای سلامتی، می‌تواند به عنوان یک جایگزین عالی برای نوشیدنی‌های کافئین‌دار مانند قهوه و چای معمولی باشد.اگر به دنبال یک نوشیدنی گرم، دلچسب و مفید هستید، چای ماسالا ویتاسیب را امتحان کنید.

جهت اطلاعات بیشتر و تهیه چای ماسالا ویتاسیب بر روی دکمه کلیک کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس سریع